A fi pacient – artele marțiale ne învață prin subtilități și ideograme cum putem obține transformarea necesară succesului. Ideograma Foc inversată.

Pacient ?! Un derivat al răbdării ?! Al perseverentei în a obține rezultate așteptate …(?!)

Iată o corespondența în artele marțiale a conceptului de foc mocnit
Un foc reprezintă agentul transformării
Focul este esențial existenței

Procesele de transformare nu sunt doar inevitabile ci sunt și motorul evoluției.

O transformare este întotdeauna necesară.

Prin oglindire în opoziție cu principiul de Stabil (Guru) ar oglindi transformarea in menținere.
Guru este un clișeu de exprimare absorbit în limbajul modern dar în vechime sensul lui este de greu / stabil / imperturbabil / de neclintit.

Totuși trebuie să recunoaștem ca stabilitatea lui Guru nu contrazice principiul transformării și evoluției. Ele sunt necesare în aceleași timp deși aparent ar fi în opoziție.

Așadar toate aceste elemente sunt parte a principiului Pacientului / “Pacienței”

Iată spiritul necesar – focul inversat adică așteptarea plină de control și răbdare infinită.

Rezistența călită în foc.

O referință din artele marțiale ne ajută să înțelegem și mai bine

“Cu alte cuvinte, invocă „spiritul de luptă”, Zhandou Shen, care este dorit de un artist marțial.
De asemenea, inversarea ideogramei Foc reprezinta o măsură de siguranta asumata de cei care au deprins deja acest spirit de lupta; pentru a se retine de la lupta atunci cand prea mult foc distruge.

Deci, cumpătarea și autocontrolul trebuie cultivate și deprinse astfel încât ele să fie borne esențiale în antrenamentul unui începător . Controlul focului unui neofit este esențial pentru a evita escaladarea confruntărilor și epuizarea personală.”

Resurse în limba engleză aici de la Shaolin Kung Fu Institute

Adaptarea de aici este făcută pe grabă dar cat de cat clară și temeinică, în limba română.

De obicei, într-un loc central din sala de antrenament kung fu,

Kwon, este un loc în care ne arătăm respectul.

Această zonă este cunoscută sub numele de Li (puterea) sau după numele tradițional al Wu Tan sau Altarul Marțial.

Utilizarea numelui Altar sau Altar va crea un anumit disconfort la unii elevi.

Cu toate acestea, Altarul nu este privit aici ca un concept pur „religios”,

în cazul artelor marțiale, Wu Tan aparține (adică este ceremonialul slăvirii și invocării grației ) fondatorului și succesorilor sistemului.

Închinarea și aprinderea tămâiei se face ca o formă de evocare / amintire; nu ca simplă închinare lipsită de conținut – ci ca o formă de transfigurare (cu sensul de ipostaziere a maestrului în mesagerul celest).

Pe unele Wu Tan veți vedea o statuie a generalului Kwan Kung,
pe a noastră, în majoritatea școlilor filiale,

veți vedea generalul Kwan Kung cu arma sa Kwan și uneori o statuie a lui stând jos și citind o carte.

Generalul Kwan Kung a fost general în armata chineză și profesor de școală.
A avea o statuie a ambelor l-ar arăta ca un războinic și un educator / profesor sau cunoscător perfect / savant.Generalul Kwan Kung a fost general în perioada celor trei regate (CE 220-280)

și este onorat pentru dreptatea (Yi),
loialitatea (Zhong cheng)
și forța (Jianren)

și plasarea sa pe Wu Tan
este pentru respectul față de idei despre ceea ce a reprezentat și pentru a inspira elevii să imite până la perfectă identificare acele calități în viața lor de zi cu zi și în antrenamentul lor în artele marțIale.

Unele Wu Tan conțin cuplete,

acestea sunt de obicei două linii verticale de caractere chinezești, una pe partea stângă și una pe partea dreaptă a Wu Tan.

Acestea sunt de obicei folosite pentru a incita în sistem, al nostru este motto-ul stilului Dragon:

Controlează-te, lasă-i pe ceilalți să facă ce vor, asta nu înseamnă că ești slab.

Controlează-ți inima, urmează principiile vieții, asta nu înseamnă că alții sunt mai puternici.

Motto-ul stilului Dragon nu este văzut pe Wu Tan, cu toate acestea, veți vedea ideograma Foc, inversată.

Ori de câte ori apare pe Wu Tan, sau plasat într-un cuplet, sau într-o poziție centrală solitară (cum este a noastră)

reprezentarea ideogramei focului este întotdeauna inversată .

Inversarea unui ideograme sau idei joacă cumva la mijloc în relația dintre Inversare (Daozhi) și Sosire / Așteptare (Daoda), în timp ce ambele sună similar semnificațiile lor sunt nuanțate și diferite.

Inversarea caracterului Foc înseamnă aici faptul că rafinarea focului prin putere în răbdare și fermitate în așteptare este modelul de rezistență care este necesară pentru implementarea corectă și temeinică a tehnicilor sistemului.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *